مرتضایی: آسیا باید باور کند که در فوتسال قدرتی به‌نام افغانستان وجود دارد شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی از طریق DNA توسط بنیاد شهید آخرین وضعیت آب و هوا در ولایت‌های افغانستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عیادت رئیسی از بیماران افغانستانی در بازدید از بیمارستان شهدای یافت‌آباد + عکس معاون وزارت خارجه آمریکا برای گفتگو درباره افغانستان به قطر و پاکستان سفر می‌کند تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و قرقیزستان انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ روز‌های فارسی فوتسال آسیا قرقیزستان حریف بعدی افغانستان در مقدماتی جام جهانی فوتسال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و عراق (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افغانستان با پیروزی در برابر عراق برای صعود به جام جهانی امیدوار ماند طالبان: سه کشور همسایه زمینه حضور داعش را در منطقه فراهم کرده‌اند پخش زنده بازی افغانستان و عراق انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معلمی در حاشیه | گفت‌وگو با فاطمه سجادی مدیر مدرسه خودگردان هدایت تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد رهبر اقلیت سنای آمریکا: خروج ما از افغانستان چراغ سبز به پوتین بود نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته آینده درباره افغانستان برگزار می‌شود شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
سرخط خبرها

تلاشی جدید برای جدایی ایران و افغانستان | فیسبوک صفحه آی فیلم۲ را از دسترس خارج کرد

  • کد خبر: ۱۰۵۳۱۶
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
تلاشی جدید برای جدایی ایران و افغانستان | فیسبوک صفحه آی فیلم۲ را از دسترس خارج کرد
در چند روز گذشته دشمنان اتحاد و برادری ایران و افغانستان از هیچ تلاشی برای جدایی این دو همسایه مهم دریغ نکرده‌اند؛ معاون برون مرزی صداوسیما می‌گوید: به تازگی صفحه فیسبوک تلویزیون سرگرمی «آی فیلم ۲» مسدود شده است.

سید محمدرضا هاشمی | شهرآرانیوز؛ یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در یک دهه اخیر در تلویزیون افتاده، افزایش شبکه‌های تلویزیونی برای جامعه هدف مشخص است.

در این بین شبکه‌هایی به زبان انگلیسی و عربی هم کار خود را در صداوسیمای جمهوری اسلامی آغاز کرد، اما مهم‌تر از همه این‌ها آغاز به کار شبکه آی فیلم ۲ است که جامعه هدف آن فارسی زبانان افغانستان است.

همان جمعیتی که ما بیش از هر کس دیگری با آن‌ها ریشه مشترک داریم. اتفاقی که هدف آن تقویت پیوند میان فارسی زبانان افغانستان و ایران است که با استقبال مردم افغانستان هم روبه رو شده بود.

در این بین به نظر می‌رسد، دشمن تاب دیدن این یکرنگی را ندارد، دشمنی که بعد از ۲۰ سال لشکرکشی به افغانستان مجبور شد نیرو‌های خود را از این کشور خارج کند.

تلاشی جدید برای جدایی ایران و افغانستان | فیسبوک صفحه آی فیلم۲ را از دسترس خارج کرد

«دکتر احمد نوروزی»، معاون برون مرزی صداوسیما، در صفحه اینستاگرام خود نوشته است؛ «در ایامی که فتنه گران تمام تلاش خود را برای بروز تنش بین ملت ایران و افغانستان به کار بسته اند، آمریکا از تسلط خود بر فضای تبادل وب استفاده می‌کند تا روایت مطلوب خود را حاکم سازد. به تازگی صفحه فیسبوک تلویزیون سرگرمی «آی فیلم ۲» به آدرس @ifilmtv۲ بدون آنکه هیچ گونه محتوای سیاسی را منتشر کند حذف شد تا دومین تلویزیون محبوب مردم افغانستان در این شبکه اجتماعی اجازه حضور نداشته باشد. تلاش همه جانبه‌ای برای کشاندن ایران و افغانستان به جنگی فراگیر در جریان است که از همه امکانات برای تحقق آن استفاده می‌شود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->